هوندا اسپرت EV مفهومی

هوندا اسپرت EV مفهومی

هوندا اسپرت EV مفهومی

نویسنده: boogh بوق

هوندا اسپرت EV مفهومی


هوندا اسپرت EV مفهومی

 

هوندا اسپرت EV مفهومی : سبک جدیدی از طراحی در خودروهای مفهومی هوندا دیده می‌شود. اگر شما هم طرفدار خودروی اوربان EV باشید که چند ماه پیش به‌عنوان یک محصول مفهومی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد. honda

بی‌شک از اسپرتس EV هم رضایت خواهید داشت. این خودرو از سبک طراحی اوربان EV استفاده می‌کند؛ اما به جای بدنه‌ی هاچ‌بک، حالتی کوپه و اسپرت دارد. خودروی اوربان که در آلمان به نمایش درآمد، یک مدل کامپکت الکتریکی برای استفاده‌ی شهری به نظر می‌رسید؛ اما اسپرتس EV، جسورانه‌تر و جوان‌پسندتر عمل می‌کند تا هوادارن هوندا، برای دیدن چنین خودرویی در خط تولید لحظه‌شماری کنند.

هوندا اسپرت EV مفهومی

یکی از بزرگترین معضلاتی که خودروهای الکتریکی در سال های آینده برای تبدیل شدن به جایگزین های واقعی خودروهای احتراق داخلی باید بر آن غلبه کنند ایجاد لذت رانندگی است .

البته همان طور که می دانید حتی در زمان حال هم استثناهایی را می شود برای این موضوع مثال زد که مشهورترین آنها تسلا مدل S و به تازگی مدل 3 است.

جدیدترین مدل مفهومی این شرکت

هوندا اسپرت EV جدیدترین مدل مفهومی این شرکت ژاپنی به حساب می آید که از رویه هوندا EV Urbanl معرفی شده در نمایشگاه فرانکفورت پیروی می کند.

خرید و فروش ماشین

قیمت روز ماشین

ثبت آگهی رایگان

بوق

 

logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلمو , دانلود آهنگ جدید , دانلود کتاب , فیلم عاشقانه ,